NELINKA-11

25.10.2012 22:12

Včera večer přijeli kluci vnuci.Ihned jsem obhlídla všechny svoje schovky a únikové cesty.Tak Vám je představím-ten menší se jmenuje Matýsek,bude mu 7 let-má brýle-xkombinace očních vad,je autista 1.stupně ,ale díky Jáje je samostatný,chytrý,nadání na matematiku a fotografická paměť-to zdědil po babičce.Jeho IQ-2body pod hranicí geniality.Ten větší je Kubík a chodí do 3.třídy.Učí se tak na průměr 2,5-hraje fotbal,a je spíš humanitní směr.

Mám je ráda,ale udržuji z bezpečnostních důvodů stanovený odstup jak autíčko na dálnici.Jenomže ten malý filuta má na mne fintu,vytáhne tyčku s dlouhou gumkou a na koci je peříčko.A já neodolám.Peříčko lítá kolem mne,já se nafouknu jak ta ryba fuga a lítám s vytaženými drápky jak řízená střela Tomahavk.Když mám toho dost,utahaná jak soumar na poušti-jdu se napít a šup-první schovka za použití únikové cesty je moje.Tam si spokojeně dáchnu.

Dnešní den začal dobře.Pája mi vyčistil kadibudku,dal mi čistou vodu,dosypal granulky a dostala jsem kapsičku -  lososí miluji.Kluci se nasnídali a kupodivu mi dali pokoj.Děda Pája jim vytáhl kufr a chlapci s úžasem koukali,co za hračky tam našli.Na chodbě hráli kuželky-vždy jak jsem viděla tu kouli,tak jsem vystartovala a občas jsem byla rychlejší.No to jsem potom slyšela,ať mažu - copak jsem maznička?Hrdě jsem odkráčela do obyváku a ejhle-Pája nekouřil,nic nedělal,seděl v křesle-tak 3 skoky a už jsme se mazlili.Provedla jsem mu ranní očistu-na to mám krásně drsný jazýček.Na chvilku jsem si i zdřímla.Krásně mne hladil a šeptal slovíčka,Neliška,miláček,kočička moje,mazlíček.....

Den uběhl,kluci už spí a můj písař Pája datluje písmenka.Už se těším,až panička Jája dočistí houby a potom se spolu budeme mazlit.Přeji vám dobrou noc a krásné sny...