NELINKA-3

11.11.2011 22:52

Strava - papu-jídlo.....

Na zkoušku jsme koupili granule Friskies.Bylo na ní vidět,že to chroupá jen díky heslu:Hlad je nejlepší kuchař.Páníček Pája navečer klusal/přesněji popadl fr.hole / pro jinou značku.Dotáhl domů Whiskas se zvěřinou.Nelince po výměně granulí očka zasvítily,mňoukla na Páju a během pár minut byla miska prázdná.Téda,takový úspěch jsme ani nečekali.Zkusili jsme jí dát kapsičku-německá značka.Přišla a odešla.Tak jsme si říkali,super,kapsičky nechce,ušetříme.

Po týdnu se opět stavila kamarádka Šárka,donesla Nelince vstupné-všimné:kapsičku Whiskas.Už když ji otevírala,Nelča zbystřila a během sekundy jí asistovala.Miska byla prázdná po pár sekundách a mlsně koukala na Šárku,jestli bude jako kouzelník Kožíšek či Kaprfíld a vytáhne další....  

Tím začal průvan ve financích.Nelinka v útulku zřejmě držela protestní hladovku,protože u nás vyžadovala mňoukáním neustále granule a hlavně u misky na kapsičky pěla operní árie.Jája má hudební sluch a nepomáhaly ani špunty do uší.Během dne dokázala vydyndat Nelča 5x kapsičku a 8x doplnění misky granulí.Při příchodu vážila něco málopřes 3kg.ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ  , už bych ji vlastně mněl taky zvážit,kolik nabrala.

Konzervy-není co popisovat-opět zvítězil Whiskas.Je vidět,že naše dáma byla zvyklá na nadstandart.

K obědu jsem dostal řízek-kuřecí.Dal jsem jí kousek,myslíte ,že jsem se dočkal vděku?Jája mi potom řekla,že jsem mněl vidět ten hadí tanec,jak se svíjela u kuchyňské linky,když porcovala kuře.Tak naše holka je na syrové masíčko.Pravda,občas dostane kousek,ale nepřeháníme to.