NELINKA-4

21.11.2011 22:56

HRAČKY:Vždy jsem si myslel,že kočka je od přírody hravý tvor.Nelča mne přesvědčila o opaku.Koupilo se několik tzv.kočičích hraček-a nic.Dáma se podívala,co to zase blbnu a odešla k miskám.Kritickým zrakem zkontrolovala obsah,provedla rozbor vody a mňoukla koukajíce na mne svým hladovým vražedným pohledem.Bylo mi to jasné,hračku jsem odložil,klekl na kolena a vše řádně doplnil.Nelinka stála vedle mne jako vrchní kontrolor.Pro jistotu jsem zkontroloval i kadibudku.

Jednou jsem se rozhodl,že po dlouhé době by bylo záhodno ten balík přečtených letáků,časopisů a novin svázat,odnést dolů ke schránkám.Vzal jsem si motouz a hle,konec provázku,který jsem tahal po zemi Nelinku upoutal.Nahrbila se do bojové pozice KOČIČÍ HŘBET a vystartovala.A mám tě,tak hračky nééééé a kus provázku ti je dobrý?Nelča za ním lítala jak porouchaná stihačka.Brala to přes bobky a křeslo,skákala po sedačce,zkrátka byla nadšená a já s ní.Konečně něco pro ni na pohyb.

Za pár dní jsem byl ve sklepě,kde mám takovou malou dílnu.Do očí mi padl LASER.Aha,dělá přímku i tečku.Laser se nesl domů.Večer,když ležela na bobku,jsem ho zapl a naše Nelinka hned zbystřila.A začalo to.Naháněla laserovou tečku-myšku.Brázdila vzduchem v obyváku i na chodbě.Hurá-další úspěch.

Má nyní dvě hračky,časem přijdeme na další.