NELINKA-5

06.12.2011 18:48

Chi chi chi ,tééééda páníček Pája se  myslím tady už dost o mně rozepsal. Proto jsem svého písaře propustila a budu si tady psát sama.Dyk je to můj webík :).Pravdou je,že si mně panička Jája vyhlédla v útulku a druhý den pro mně přijel páníček Pája.Odvezl mně k nim domů.Tam byl hafík-jezevčík Denis.Mněl 16let.A taky dědoušek,nedávno slavil 75let.On má svůj pokoj.Začátky byly těžké-nejdřív jsem dala hafíkovi najevo,že jsem dáma a mám ráda svůj prostor.To se ještě párkrát pokusil navštívit mé misky s jídlem,troufalec jeden.Byl na místě potrestán.Časem jsme si na sebe zvykli ,chodili jsme kolem sebe s respektem a tolerancí.Jenomže nám Denisek umřel,mněl 16 let a 4 měsíce.Zradilo ho srdíčko.Hodně dní jsem stále koukala k dědovi do pokoje a botníku a do kuchyně,než mi došlo,že už není.2nožci z toho byli moc smutní,tak jsem mněla hodně práce je rozveselit.