NELINKA-6

16.12.2011 20:19

Tak si představte,na www.miciny.cz se nám páníci zbláznili a založili Klub Saimonkových mušketýrů.Tééééda,o to by ani tak nešlo,Saimonek je krásný habešák,který nám odešel za Duhový most.Ale kde máme v dnešní době emancipaci.No hned jsem mňoukla na Páju,aby to dal do pořádku.Když jsou mušketýři-můžou být i mušketýrky.Pája hned sedl ke kompu a jal se dopisovat s Pifíky a Pavlinkou.Hned se objevil náš erb.Je kouzelný.Nádherný

.Potom páník zase jezdil do nemocnice a lítal na vyšetření.Když jsme tentokrát sedli k PC,koukali jsme,že se mušketýrky ujaly a sama jsem si přes ty čudle na klávesnici nadrápkovala přihlášku.To by hrálo,aby mne nevzali.Já,taková bojovná sibiřka.Hurááááá,vzali mne.Podmínkou ale byla mušketýrská výstroj.Hned jsem prohlížela šuplíky a skříně,jestli by se něco nenašlo.Panička Jája po mně řvala-nech mi tam ty kalhotky,jéžiši-Pájovy ponožky,co blbneš-to je dědův kabát a tak to šlo ještě hodinu.Celá uřícená jsem skleslá dorazila do obyváku,no ti moji páníci jsou úplně beze zbraní.Nic jsem nenašla,leda tak v kuchyni paličku na maso a pokličku.To asi s mušketýrkami nemá nic společného.

Ráno moudřejší večera.Krásně jsem se vyspinkala,počkala,až páníci zmizí ven a drápkovala jsem mojí haffííí kámošce Mollynce.Má šikovnou paničku Tess.Zrada byla vykonána.Večer Pája pročítá emaily a tam zprávička od Tess,otevřel přílohy a koukal jak vyoraná myška za rudého úsvitu.Moje fotečky.Moje nádherné klobouky.Až se dokoukal,nahráli jsme vše do profílku.Ale ten krajkovýýýýýýýýýý-ten mám nejraději.No co,i mušketýrka může být dáma,no nééé.

Dokonce za pár dní byla vyhlášena soutěž o nejhezčí mušketýrku.Já jsem dala hlas Rosince a Čumískovi.To je tak překrásný kocour,no co vám budu povídat.Zkrátka,od první chvíle,co jsem ho viděla,jsem se zamilovala.Pája mi říkal,že vypadá jak Piškot-to byl Pájův miláček.Já jsem ho neznala,tak jsem mrkla na fotky.Pěknýýý,ale ČUMÍSEK je ČUMÍSEK.Začala jsem si Čumdou psát,posílat smajlíky a nakonec i jeho chytla jiskra a začala naše láska.První v období mušketýrů a mušketýrek.

Podzim se překulil a za chvilku máme Vánoce.Dnes byly vyhlášeny výsledky a já málem spadla ze židle.VYHRÁLA JSEM.Stejně,ten můj Pája to věděl a nic mi neřekl.Za odměnu mi smíchal kapsičku s konzervičkou a i syrové masíčko jsem dostala.Prý možná dostane tričko s erbem.Nevadí,až mu přijde,potajmu si tam drápky škrábnu svou jmenovku.